Având în vedere ca fiecare an de studiu are activitati didactice atât dimineata cât si dupa-amiaza (activitati de studiu si recuperatorii), fiecare clasa beneficiaza de sala proprie de curs.
În scoala exista:
Activitatile de recuperare se desfasoara în cele trei cabinete de psihodiagnoza si educatie ortoptica, sub îndrumarea profesorilor cu specialitate psiho-defectologie.
Activitatea de recuperare este foarte importanta în scoala, ajutând elevii sa depaseasca problemele psihice legate de deficienta de vedere, cât si învatându-i sa-si foloseasca optim resturile de vedere.
Activitatile de recuperare se organizeaza individual sau în grupe de câte 3-4 elevi, în functie de gradul de deficienta si de compatibilitatea deficientelor fizice în cazul (C.F.M.).
C.F.M.-ul este condus de profesorul de educatie fizica, care testeaza toti elevii pentru a stabili atitudinile deficitare si diverse deficiente ale coloanei vertebrale, intervenind pentru corectarea si ameliorarea acestora, în special a cifo-lordozelor specifice deficientilor de vedere.